keskiviikko 10. kesäkuuta 2015

Lopputyö KolarimaalausCenterillä

Jaahas,

olin sitten yhteensä viitisen kuukautta KMC:llä töissä.. Loppuhommana tein Sprintterin ylimaalauksen. Kyseessä oli siis ruostevammanen paku. Oli kyllä oma hommansa siinäkin..

  Toinen kylki oli maalattu millälie, mutta lähti tinnerillä pesemällä. Alta löyty sitten jonkun toisen tekemät pohjat. Ja siis työtapana oli ollut "kittaa ruosteiden päälle". Eli kaikki auki ja ruosteet siivosin vingulla. Vingutuksen jälkeen loiventelin epäkeskolla P180 ja kittasin kireitä minne tarvitsi. Takaovissa oli aika isoja lommoja, repsikan ovessa pari, mutta muuten lähes suorakylkinen. Tämän jälkeen ajelin epärillä P240 yli ja karhunkielellä mattailin hankalat paikat. Purin myös autosta itse sisälokasuojat, puskurit ja kahvat. Pohjia väänsin kyseiseen autoon pari viikkoo.. Tämän jälkeen peittely ja sitten ruiskuteltiinkin Joonaksen kanssa filleri (Lechler Green-ti filler) yli. Lukuunottamatta kattoo siis.

  Fillerin jälkeen auto näytti jo paljon paremmalta ja ajelin fillerin P500 epärillä ja harmaalla karhunkielellä. Autoon ruiskutettiin Lechlerin suorakiilto yli, joten ajattelin et P500 on ihan tarpeeksi hieno. Mersulla oli vaan pari valkoista suorakiiltoo, joten ei ollut kauheen vaikee etsiä väriä. Lopuksi Timppa kasasi pakun. 

Tässä vielä kuva valmiista autosta: 





Pahoittelen lyhyttä tekstiä, tein työn jo joskus huhti- maaliskuussa, muistikuvat on ehtiny jo hälvetä muiden töiden tieltä.. Kia kiittää ja kuittaa. Ainiin, oli mukava luovuttaa auto, kun asiakas oli tyytyväinen:) 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti